„Ford“ automobilio variklio remontas kaip ir automatinės pavarų dėžės remontas yra patys brangiausi darbai. Tačiau skirtingai nei automatinė pavarų dėžė, variklis per visą savo eksploatavimo laiką patiria daugybę tiek smulkių, tiek didesnių gedimų. Patyrę meistrai turėtų gebėti ne tik išsiaiškinti gedimo tipą, bet ir atlikti pilnavertį variklio remontą. Ne mažiau svarbi užduotis – kokybiška diagnostika. Tik tinkama diagnostika leidžia sutaupyti nemažai lėšų remonto metu. ir savalaikė priežiūra. Nuo jų priklauso mūsų variklio tarnavimo laikas ir išlaidos.
Kapitalinis Ford variklių remontas ir keitimas. Nepradėk Ford variklio remonto nepaskambinęs AutoEngine!
Ford variklio remontas skirstomas į planinį ir kapitalinį remontą. Pirmuoju atveju sugedusios dalys pakeičiamos. Pavyzdžiui, cilindro galvutės ir vožtuvo dangtelių tarpikliai, alkūninio ir skirstomojo veleno alyvos sandarikliai ir kt.
Kapitalinis remontas atliekamas 2 atvejais: esant stipriam fiziniam variklio susidėvėjimui arba tuo atveju, kai variklis "užkala". Šio tipo remontas apima variklio išėmimą iš automobilio, visišką jo išmontavimą, gedimų šalinimą, sugedusių dalių pakeitimą. Jei reikia, atliekamas cilindrų bloko, alkūninio veleno, cilindro galvutės šlifavimas.
Planinis „Ford“ variklio remontas atliekamas maždaug 1 kartą per 2-5 metus, kai nuvažiuojama daugiau nei 100 tūkst. Vidutiniškai per šį laikotarpį iškyla vienokių ar kitokių problemų, pavyzdžiui, kai susidėvi guminės dalys, tarpinės ir pradeda matytis alyvos nutekėjimas.. Kapitalinis remontas paprastai atliekamas automobiliu nuvažiavus daugiau nei 200 - 300 tūkst. kilometrų. Nors yra atvejų, kai kapitalinis variklio remontas reikalingas nenuvažiavus nei 100 tūkst. kilometrų.
Dažniausiai visada turime remontui reikalingas atsargines dalis ir priedus: stūmoklius, žiedus, standartinių ir remonto dydžių įdėklus, tarpiklius, sandariklius, paskirstymo detales DURATEC 1.6 varikliams 100-125AG. DURATEC HE 1.8, 2.0 ir 2.3 Ecoboost 1.6 Ecoboost 2.0 . Ford variklių remontas Vilniuje už protingą kainą.